Sitges Next, el nou Festival de Comunicació

Josep Espín,

Sitges Next, el nou Festival de Comunicació


17 i 18 d'abril Casino Prado i Palau de Maricel Sitges

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya col·labora en la primera convocatòria del Sitges Next formant part del consell assessor.

Aquest certamen neix amb la intenció de reunir les principals indústries creatives de l’àmbit de la comunicació i les noves tecnologies, i de servir d’estímul a la creativitat i el talent tant nacional com internacional. El Col·legi s'ha sumat a aquesta iniciativa de l’Ajuntament de Sitges i el Departament de Cultura amb l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), i que està organitzada per la Fundació Sitges – Festival Internacional de Cinema de Catalunya. El Festival Sitges Next ofereix una nova perspectiva que representa el gran canvi produït en el món de la comunicació, on la tecnologia, les dades i el new media han donat peu a noves solucions creatives i comunicatives.

Els membres del Col·legi gaudiu d'un 10% de descompte. Aconsegueix la teva entrada en aquest enllaç marcant l'opció que indiqui Col·legiat.

La programació del festival està estructurada en vuit conferències i dos workshops, realitzats per professionals internacionals de primera línia com Timothy Goodman, Digital Kitchen i Wieden + Kennedy, entre altres, així com un seguit d’activitats paral·leles i la creació d’uns premis que reconeixeran la tasca innovadora de creatius d’arreu del món.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Modificar cookies